O nas

Chcesz zmienić świat? Zacznij od siebie.
My zmieniamy świat poprzez ekokubki NickNack. Nie jesteśmy w tym odosobnieni.
Do idei stosowania naczyń wielorazowych w kaucji przekonaliśmy wielu innych.

O naszych realizacjach można przeczytać na blogu

i na: fb.com/nicknackPL.

 
***
 
Jarosław Bem – CEO Interpretor Sp. z o.o. w Rybniku (NICKNACK POLSKA)

Łukasz Chmielnicki – Kierownik myjni w Gliwicach

Joanna Sałata – Kierownik myjni w Łowiczu

Tomasz Olejniczak – Grafik

Agnieszka Kozielec – Księgowość

Paxy.pl – Logistyka, magazyn oraz transport (przy współpracy z DHL)

Paxy CourierDHL



SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Kto stoi za Nicknackem

Historia Nicknack

2023

Obsługujemy koncert Sanah na Polsat Plus Arenie Gdańsk, gdzie pojawia się po raz pierwszy kubek Sanah/Arena Gdańsk. Rozpoczynamy współpracę z piłkarską Stalą Rzeszów i jej oficjalnym gastronomem, firmą Tomasz Cierpich "MuzoTeam". Nasza myjka mobilna myje kubki dedykowane w Kołobrzegu kultowego Sunrise Festival oraz Sun Festival. Powstają kolejne kubki dedykowane wykonawcom: legendy światowej KISS i polskiej KSU. Pierwsza sieć stacji paliw; Crab korzysta z dedykowanego NN HotCup! We współpracy z marką Warka powstają kubki brandowane dla CieszFanów Festival. Zaczynamy też brandować HOT CUPy za pomocą technologii IML!

2022

Pierwszy popandemiczny rok przynosi wiele wyzwań. W czerwcu dostarczamy kubki na koncert D.Podsiadły na Polsat Plus Arenie Gdańsk na ponad 40 tyś osób. "Nicknack" w kaucji pojawia się po raz pierwszy w Polsce na festiwalu piwa kraftowego: Wrocławski Festiwal Dobrego Piwa, na imprezie tenisowej; WTA 250 na kortach Legii z Igą Świątek! Mamy nowych klientów: Fame MMA, Las Festival, Garbicz Festival, Lyski Rock Festival, Folkowisko oraz Schronisko PTTK na Skrzycznem (pierwsze w Beskidach). Otrzymujemy dotację (Śląska Przestrzeń Innowacji) na uruchomienie systemu naczyń miejskich w kaucji krosowanej na żywność i napoje na wynos dla Miasta Rybnik.

2021

Po pandemicznym lockdownie wracamy z przytupem: Obiekty nad jeziorami (OW Wratislavia nad Sławskim i Scena nad Rusałką w Poznaniu) oraz schroniska w Tatrach (Morskie Oko) i Karkonoszach (Dom Śląski) wdrażają nasz system. Wśród festiwali korzystających z naszych usług pojawiają się nowe: Pannonica, UpToDateFestival w Białymstoku oraz Zlot Motocyklowy w Łagowie. Wisienką na torcie jest implementacja systemu wraz z marką Królewskie dla piłkarskiej Legii Warszawa oraz we współpracy z Miastem Gdańsk dla Areny Gdańsk przy udziale Lechii Gdańsk. Pojawia się też pierwszy ekokubek ze sportową legendą: Mariusz Czerkawski (GKS Tychy).

2020

Nicknack we współpracy z marką Harnaś debiutuje na zawodach Pucharu Świata w Polsce (skoki narciarskie - Zakopane). W ofercie Nicknack pojawia się zupełnie nowy produkt; wielorazowy HOT CUP z wieczkiem do napojów gorących. Koncert Jamesa Blunta w Arenie Gliwice 07.03.20 jest ostatnią imprezą masową z "Nicknackami" przed wprowadzeniem obostrzeń związanych z pandemią koronawirusa w kraju. Tymczasowy zakaz organizacji imprez masowych zatrzymuje branżę eventową. Nicknacki spotyka się na terenach ogródków piwnych. Od lipca Schronisko PTTK Doliny Pięciu Stawów jako pierwsze w kraju schronisko wprowadza kaucjonowane Nicknacki.

2019

Rok 2019 przynosi pierwsze systemowe implementacje kubka wielorazowego w Polsce; w obiekcie wielofunkcyjnym (Arena Gliwice - marzec), dla federacji sportowej (KSW - marzec), na terenie miasta (Rybnik - maj), na terenie gminy (Długołęka - czerwiec), dla klubu sportowego (hokejowy Mistrz Polski GKS Tychy - sierpień), na festiwalu branżowym (Festiwal Górski im.Andrzeja Zawady w Lądku Zdroju 2019 - wrzesień). Z ekokubka Nicknack korzysta po raz pierwszy największy festiwal w Polsce; Pol'and Rock a także pierwszy browar rzemieślniczy; Bury z Jaworzna. Rośnie świadomość konieczności rezygnacji z plastikowych produktów jednorazowych na rzecz wielorazowych.

2018

Za sprawą Kompanii Piwowarskiej S.A. - hitem hokejowego Play Off 2018 - są dedykowane "Nicknacki" późniejszego Mistrza Polski: GKS-u Tychy. Dzięki MOSiR Rybnik powstają ekokubki dla miasta Rybnika oraz żużlowego ROWu Rybnik. Na meczach Górnika Zabrze można się napić z pierwszego z serii ekokubków tego klubu. Dzięki rozwoju współpracy z Perłą, system ekokubka zwrotnego Nicknack pojawia się na kolejnych festiwalach (m.in. Co jest grane w Warszawie). Polski team Nicknack zasila autoryzowany przedstawiciel na obszar Pomorza - firma K.D.Projekt.

2017

W ofercie Nicknack oprócz ekokubków 0,5l i 0,3l pojawią się też nowy o pojemności 0,4l. Nawiązujemy współpracę z Perłą - Browarami Lubelskimi S.A. Obsługujemy po raz drugi festiwale OFF i Tauron Nowa Muzyka w Katowicach. Ten drugi ma jako pierwszy w Polsce ekokubki dedykowane z logo festiwalu oraz logo Perły. Produkujemy dedykowane ekokubki również dla Red Bull Polska oraz Stadionu "PGE Narodowy" a także na potrzeby Adidas Runners w Warszawie przy współpracy z agencją Endorfina. Ekokubki z logo festiwalu Audiolake pojawiają się na festiwalu o tej samej nazwie nad jeziorem Nyskim.

2016

Rusza biuro dystrybucji ekokubka NickNack w Polsce (w Rybniku) a wraz z nim polska wersja strony internetowej, dostępna również pod domeną ekokubek.pl. Polski profil NicknackPL na facebooku zyskuje na popularności wraz z pojawieniem się ekokubka NickNack na pierwszej polskiej imprezie masowej: OFF Festivalu w Katowicach. Informacje o naszych realizacjach znajdziecie na wymienionym profilu oraz w dziale BLOG. Zapraszamy!

2015

Strona internetowa Nicknack.cz zyskuje nowy design. NickNack trafia do m.in. aquaparków. Powstają pierwsze limitowane edycje dla czeskich klubów hokejowych. Firma Ernst & Young nominowała NickNack do konkursu Przedsiębiorca Roku 2015 w Czechach. Z 60 uczestników jury wybrało 8 najlepszych projektów a o wygranej zdecydowali w głosowaniu internauci.

2014

NickNack jedzie na legendarny festiwal "Pohoda" na Słowacji i to w ilości 100.000 ekokubków. Ogrody zoologiczne świetnie zarabiają nie tylko na zmniejszeniu emisji odpadów ale również dzięki sprzedaży ekokubków dedykowanych, które wprost uwielbiają dzieci. Powstają pierwsze ekokubki w nowej technologii IML, dzięki której Nicknack wchodzi na wyższy poziom.

2013

Pierwsza produkcja dla Kompanii Piwowarskiej. Rośnie liczba klientów. NickNack trafia na stadiony, targi ale i do klubów i kin.

2012

Rusza produkcja na skalę przemysłową. Zostaje nawiązana współpraca z pilzeńskim Prazdrojem S.A. oraz uznanymi openerami Colours of Ostrava, Hip Hop Kemp i szwedzkim Rockstadt Falun. Pojawia się zainteresowanie ze strony mediów. Z hiszpańskiego Alicante przychodzi potwierdzenie na piśmie, że ekokubek NickNack został opatentowany na terenie Unii Europejskiej.

2011

Michal Hanak tworzy prototyp ekokubka NickNack z klipsem mocującym a wkrótce zakładają z bratem firmę H2D sp. z o.o. z siedzibą w Brnie, dla potrzeb obsługi nowego projektu. Ekokubek pojawia się na lokalnych imprezach. Podoba się! Zarówno organizatorom jak i uczestnikom.

2010

Bracia Michal i Martin Hanak z Brna - jak tysiące innych ludzi - goszczą na festiwalach. Widząc poważny problem walających się pod nogami uczestników imprez zużytych jednorazowych kubków, wpadają na pomysł wprowadzenia kaucji zwrotnej za kubek. Zamierzają sprostać wyzwaniu wdrożenia idei w życie.

Top