O nas

Chcesz zmienić świat? Zacznij od siebie.
My zmieniamy świat poprzez ekokubki NickNack. Nie jesteśmy w tym odosobnieni.
Do idei ekokubka wielokrotnego użytku przekonaliśmy wielu innych.
 
O naszych realizacjach można przeczytać na blogu

i na: fb.com/nicknackPL.

 
***
 
Na zdjęciach poniżej od lewej:
Jarosław Bem (Dyrektor Nicknack na Polskę.
CEO Interpretor Sp. z o.o. – Rybnik),
Krzysztof Dobroszek (Przedstawiciel Nicknack na Polskę północną,
CEO KD Projekt Sp. z o.o. – Gdynia),
Alesh Durka (Kierownik myjni stacjonarnej oraz magazynu).

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Kto stoi za Nicknackem

Historia Nicknack

2020

Nicknack we współpracy z marką Harnaś debiutuje na zawodach Pucharu Świata w Polsce (skoki narciarskie - Zakopane - styczeń 2020). W ofercie Nicknack pojawia się zupełnie nowy produkt; wielorazowy HOT CUP z wieczkiem do napojów gorących. Koncert Jamesa Blunta w Arenie Gliwice 7.03.2020 jest ostatnią imprezą masową z "Nicknackami" przed wprowadzeniem obostrzeń związanych z pandemią koronawirusa w kraju. Tymczasowy zakaz organizacji imprez masowych zatrzymuje branże eventową. Zniesienie obostrzeń dla gastronomii wpływa na masowy powrót ekokubków wielorazowych na terenie ogródków piwnych.

2019

Rok 2019 przynosi pierwsze systemowe implementacje kubka wielorazowego w Polsce; w obiekcie wielofunkcyjnym (Arena Gliwice - marzec), dla federacji sportowej (KSW - marzec), na terenie miasta (Rybnik - maj), na terenie gminy (Długołęka - czerwiec), dla klubu sportowego (hokejowy Mistrz Polski GKS Tychy - sierpień), na festiwalu branżowym (Festiwal Górski im.Andrzeja Zawady w Lądku Zdroju 2019 - wrzesień). Z ekokubka Nicknack korzysta po raz pierwszy największy festiwal w Polsce; Pol'and Rock a także pierwszy browar rzemieślniczy; Bury z Jaworzna. Rośnie świadomość konieczności rezygnacji z plastikowych produktów jednorazowych na rzecz wielorazowych.

2018

Za sprawą Kompanii Piwowarskiej S.A. - hitem hokejowego Play Off 2018 - są dedykowane "Nicknacki" późniejszego Mistrza Polski: GKS-u Tychy. Dzięki MOSiR Rybnik powstają ekokubki dla miasta Rybnika oraz żużlowego ROWu Rybnik. Na meczach Górnika Zabrze można się napić z pierwszego z serii ekokubków tego klubu. Dzięki rozwoju współpracy z Perłą, system ekokubka zwrotnego Nicknack pojawia się na kolejnych festiwalach (m.in. Co jest grane w Warszawie). Polski team Nicknack zasila autoryzowany przedstawiciel na obszar Pomorza - firma K.D.Projekt.

2017

W ofercie Nicknack oprócz ekokubków 0,5l i 0,3l pojawią się też nowy o pojemności 0,4l. Nawiązujemy współpracę z Perłą - Browarami Lubelskimi S.A. Obsługujemy po raz drugi festiwale OFF i Tauron Nowa Muzyka w Katowicach. Ten drugi ma jako pierwszy w Polsce ekokubki dedykowane z logo festiwalu oraz logo Perły. Produkujemy dedykowane ekokubki również dla Red Bull Polska oraz Stadionu "PGE Narodowy" a także na potrzeby Adidas Runners w Warszawie przy współpracy z agencją Endorfina. Ekokubki z logo festiwalu Audiolake pojawiają się na festiwalu o tej samej nazwie nad jeziorem Nyskim.

2016

Rusza biuro dystrybucji ekokubka NickNack w Polsce (w Rybniku) a wraz z nim polska wersja strony internetowej, dostępna również pod domeną ekokubek.pl. Polski profil NicknackPL na facebooku zyskuje na popularności wraz z pojawieniem się ekokubka NickNack na pierwszej polskiej imprezie masowej: OFF Festivalu w Katowicach. Informacje o naszych realizacjach znajdziecie na wymienionym profilu oraz w dziale BLOG. Zapraszamy!

2015

Strona internetowa Nicknack.cz zyskuje nowy design. NickNack trafia do m.in. aquaparków. Powstają pierwsze limitowane edycje dla czeskich klubów hokejowych. Firma Ernst & Young nominowała NickNack do konkursu Przedsiębiorca Roku 2015 w Czechach. Z 60 uczestników jury wybrało 8 najlepszych projektów a o wygranej zdecydowali w głosowaniu internauci.

2014

NickNack jedzie na legendarny festiwal "Pohoda" na Słowacji i to w ilości 100.000 ekokubków. Ogrody zoologiczne świetnie zarabiają nie tylko na zmniejszeniu emisji odpadów ale również dzięki sprzedaży ekokubków dedykowanych, które wprost uwielbiają dzieci. Powstają pierwsze ekokubki w nowej technologii IML, dzięki której Nicknack wchodzi na wyższy poziom.

2013

Pierwsza produkcja dla Kompanii Piwowarskiej. Rośnie liczba klientów. NickNack trafia na stadiony, targi ale i do klubów i kin.

2012

Rusza produkcja na skalę przemysłową. Zostaje nawiązana współpraca z pilzeńskim Prazdrojem S.A. oraz uznanymi openerami Colours of Ostrava, Hip Hop Kemp i szwedzkim Rockstadt Falun. Pojawia się zainteresowanie ze strony mediów. Z hiszpańskiego Alicante przychodzi potwierdzenie na piśmie, że ekokubek NickNack został opatentowany na terenie Unii Europejskiej.

2011

Michal Hanak tworzy prototyp ekokubka NickNack z klipsem mocującym a wkrótce zakładają z bratem firmę H2D sp. z o.o. z siedzibą w Brnie, dla potrzeb obsługi nowego projektu. Ekokubek pojawia się na lokalnych imprezach. Podoba się! Zarówno organizatorom jak i uczestnikom.

2010

Bracia Michal i Martin Hanak z Brna - jak tysiące innych ludzi - goszczą na festiwalach. Widząc poważny problem walających się pod nogami uczestników imprez zużytych jednorazowych kubków, wpadają na pomysł wprowadzenia kaucji zwrotnej za kubek. Zamierzają sprostać wyzwaniu wdrożenia idei w życie.

Top